26.5.2013

Kesän ekat juhlat.

Näin se viikonloppu taas meni. 

Eilen oli mun pikkuveljen häät. Tuore aviopari tapasi (tai ainakin tutustui paremmin) 8 vuotta sitten riparilla, ja siitä lähtien ovat yhtä pitäneet. On ollut ilo seurata vierestä suhteen kasvamista. Ihana, että menivät naimisiin ja sain ihan huipun kälyn! Häät olivat aivan ihanat. Rento ja mukava tunnelma, hyvää ruokaa ja kivoja ihmisiä, onnistunut ohjelma (no okei, olin siitä osittain vastuussa, joten kehun nyt itseäni) ja sääkin suosi.

Bonuksena meidän lapset jaksoivat tosi hyvin, joten ehti itsekin nauttia kaikesta.

Hääpari oli niin rakastunut ja kaikkea. Tuli ihan haikea olo, kun muisteli omia 9 vuoden takaisia häitä. Isosisko ja samanikäinen serkkupoikansa alkoivat häistä inspiroituneita suunnitella menevänsä keskenään naimisiin ja järjestävänsä ihan samanlaiset häät. Olen ilahtunut tästä edistysaskeleesta, tähän mennessä Isosisko on ollut vakaasti sitä mieltä, että hän menee äidin kanssa naimisiin.

Oltiin Miehen porukoilla yötä. Tänään oli ohjelmassa mummilassa syöpöttelyä (grilliruokaa. Oon vieläkin ihastunut grillattuun kukkakaaliin ja halloumisalaattiin) ja kotiin tultua voikukkamarmeladin keittelyä. Isosisko keräsi tohkeissaan mulle marmeladiin tarvittavat kukat. Huomenna pääsee maistamaan, mitä siitä tuli. Kaksi purkillista, iso ja pieni, on marmeladia. Jos se on hyvää, niin vien varmaan toisen purkin äidille. (jos ei, vien molemmat...)

(Pnda, sua varmaan kiinnostaa voikukkamarmeladi. Jos se on syömäkelpoista, niin laitan sulle ohjeen)

Meillä onkin nyt neljänä peräkkäisenä viikonloppuna juhlia (nää häät, sit mun serkun yo-juhlat, kummipojan synttärit ja Isosiskon synttärit) ja heinäkuussakin menee kaksi viikonloppua juhliessa (ja itseasiassa elokuussa kai myös). Juhlia riittää, onneksi on Mies vapailla, muuten ärsyttäisi olla kaikki viikonloput menossa, vaikka juhlat mukavia ovatkin.

1 kommentti:

  1. ei vitsi, kattelin että "oho, voikukkamarmeladia! millanenkohan ohje siihen on?", kun huomasin että mulle onkin pieni salasanoma siellä välissä :D joo, laita ihmeessä :)

    VastaaPoista