19.2.2013

Lasten suusta.

Lasten iltarukoukset parin viikon takaa:
Isosisko: "... ja anna vauvan syntyä kesällä..." Onneksi näin ei käynyt!
Pipanainen: "... siunaa möököä, kummituksia, attiatteja, noitia ja kaikkia muita!"

Hermoistuin yhtenä päivänä Pipanaiselle, kun se ei suostunut päiväkodin pihassa tulemaan autoon, ja sanoin sit lopulta sille, et jää sitten tänne, heihei. Menin laittamaan Isosiskon turvavyötä kiinni, ja Isosisko oli ihan hädissään, et jätetäänkö me Pipanainen oikeasti tänne parkkipaikalle. Sanoin sille, et ei kun mä vaan huijasin Pipanaista, että se tulisi kiltisti autoon. Isosisko mietti hetken ja sanoi: "ahaa. Siis kaksivuotiaita saa juksata!" Mitä opimme tästä...

Isosisko luetteli päiväkodissa oppimiaan viikonpäiviä: "matomaanantai, tiikelitiistai, kellokeskiviikko, toovitoostai..."
Pipanainen: "Minäkin osaan! Lammastoostai, kellotoostai, koilatoostai, kissatoostai..." 

"Isona minusta tulee äiti ja pikkuvelistä tulee minun isi!"
"Ai miten siitä tulee sun isi?"
"Meille tulee vauva, minä olen äiti ja pikkuveli on sen isi!"
"Ahaa. Menettekö te naimisiin?"
"Joo. Ennen minä ajattelin, minä menen mummon kanssa, mutta nyt minä muutin mieleni!"

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti