7.4.2014

Puutteita kuullun ymmärtämisessä

Isosisko: "Äiti, miksi sinä olet mennyt isin kanssa naimisiin? Miksi et ole mennyt jonkun muun kanssa? X:n kanssa vaikka?"
Minä: "No siinä kävi kuule niin, että aika nuorina me isin kanssa tutustuttiin toisiimme, ja sitten me rakastuttiin ja haluttiin olla aina yhdessä ja mentiin naimisiin."
Pipanainen: "Mutta etkö sä yhtään lakasta X:ää? Etkö yhtään ollenkaan?"
Isosisko: "Mä kyllä lakastan, kun se on niin kiva!"
Minä: "Ihmisiä voi rakastaa eri tavalla. Mä rakastan teitäkin eri tavalla kuin isiä. Ja X on meille tosi tärkeä ja rakas ystävä. Mä tykkään viettää aikaa sen kanssa, jutella ja kaikkea, mutta en mä rakasta sitä niin kuin isiä, että mä haluisin sen kanssa suukotella ja asua yhdessä ja saada vauvoja."
Pipanainen: "Isi, isi! Äiti haluaa suukotella X:n kanssa!"

No justiinsa joo.

2 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Mies totesi vaan, et lasten suusta tulee totuus :)

      Isosisko kertoi kerran isin tullessa töistä, että "täällä kävi tänään yksi mies ja se oli aika pitkään. Se taisi olla joku äidin kaveri". Onneksi mieskin tiesi jo etukäteen, että meille oli tulossa sähkömittarin vaihtaja :)

      Poista