14.6.2011

Isosiskon ajatuksia

 Julkaistu aiemmin vanhan blogin puolella

"Pallo ikki."
"No anna mä katson, osaanko korjata sen."
"EI. Äiti ei osaa! Isi osaa! Ite peeni käsi, äiti peeni käsi, isi iso käsi. Isi osaa!"

Oltiin soutelemassa, minä, Mies ja Isosisko, ja Mies vitsaili jotain mun soututaidoista (mä OSAAN soutaa ihan hyvin, mut jotenkin se ei vaan mene Miehen kaaliin)
Minä: "Niin tiedätkö, Isosisko, äitikin osaa soutaa."
Isosisko: "MITÄ???"

Kysyin Isosiskolta, että tuleeko siitä isona äiti. Kyllä kuulemma tulee. Ja lapsiakin hän saa, pieniä Pipana-vauvoja. Sit kysyin, mikä äidistä sitten tulee, kun Isosiskosta tulee äiti.
"Ei mitään.  Äiti H-, ite H-. Kaksi H-. Nii, äiti!"
(Isosisko on myös esittänyt toiveen, että äidin mahassa olisi taas pieni vauva, jotta meillä olisi kaksi Pipana-vauvaa. No, kaikkeahan saa toivoa...)

Luettiin iltarukousta. Isosisko aina lukee siihen päälle jotain omankielistä rukousta, koska hänelläkin on asiaa Jumalalle.
"Oliko sulla taas asiaa Jumalalle?"
"Damm. Ite kysyy, miksi nuna kulkee"
"Ai sä kysyit Jumalalta, miksi junat kulkee?"
"Nii. Isi ei tiiä mitä, äiti ei tiiä mitä, Pipana ei tiiä mitä, Umala keetoo!"

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti