19.10.2014

Syömään!

Tein ruoaksi mureketta ja juuresmuussia.
"Tää on kyllä varmaan aika pahaa ruokaa."
"Ton murekkeen mä voin syödä. Mulle varmaan tulee oksennus, jos mä syön tota muussia."

Tein ruoaksi lohikeittoa.
"Mä en kyllä syö tota lohta, kun se maistuu mun mielestä pakokaasuilta."
"Ja sipuli maistuu PIERULTA!!!"
"Ja pippurit maistuu PISSILTÄ!!!"
jne

Väsytti. Paistoin pakastimesta kalapuikkoja ja ranskalaisia perunoita.
"Jee! Tämä on minun lempiruokaani!"
"Oi mitä herkkua!"

Kiittämättömyys on maailman palkka.

(ps. Mä kyllä osaan tehdä ihan perushyvää ruokaa. Väitän, että kahdessa ekassa tapauksessa vika ei ollut ruoissa vaan syöjissä. Ja kyllä ne molemmat niitä ruokia ihan söi. Onneksi mulla on Poikanen, jonka mielestä äidin pöperöt on hyviä ja kalapuikot pahoja...)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti