16.8.2014

Ärsytyslistan positiiviset puolet

Mä olen (ainakin omasta mielestäni) enimmäkseen positiivinen ihminen. Meillä Mies on pessimisti (joka on muuten välillä aika raskasta), mä enemmän optimistisuuteen taipuva realisti. No tottakai joskus ottaa päähän, mutta enimmäkseen väittäisin olevani kohtalaisen positiivinen.

Joten nyt kun olen saanut etäisyyttä ärsytyslistan asioihin, voin etsiä niistä positiivisia puolia.

  • On hienoa, että Miehellä on vakituinen työ, vieläpä sen työpaikalla tapahtuneiden mullistusten jälkeen.
  • ihanaa, että meillä on kolme lasta
  • joilla on ilmeisesti tarpeeksi turvallinen olo kotona, kun uskaltavat ärsyttää äitinsä hajoamispisteeseen saakka
  • lapsilla on myös vilkas mielikuvitus
  • no okei. Valehtelusta en keksi mitään positiivista. Valehtelu on syvältä.
  • hienoa, että rakas äidinkielemme suomi elää ja muuttuu aikojen mukana*
  • kiva, että oli hyviä kesäisiä rantakelejäkin tässä, ja että saatiin olla koko perheen voimin uintireissuilla
  • onneksi ei ole pakko tehdä kaikkia kotitöitä heti just, jos ei jaksa
  • kiitos greipintuoksuisen suihkugeelin, joka haisee iholla hielle, voin deodorantin pettäessä väittää, että "se on vaan mun suihkugeeli"
  • mahtavaa, että sitä suihkugeeliä on jäljellä niin paljon, että tämä erinomainen tekosyy on käytössä vielä pitkään.

* tämä on vähän valheellinen positiivisuus, sikäli, että musta "kustantaa"-sanan väärinkäyttö on kyllä yksinomaan raivostuttavaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti