22.11.2013

Äitiysloman loppu

Mulla on tänään viimeinen äitiyslomapäivä.

Tosin huomenna mikään ei ole toisin. Kotona olen ainakin ensi syksyyn (aika paljon olen tässä pyöritellyt sitäkin vaihtoehtoa, että olisin kotona vielä lukuvuoden 2014-2015. Hmmm...) Kotihoidontukiaika alkaa, ja jatkossa saadaan kyllä sitten venyttää penniä. Tai no, joulukuussa tulee vielä veronpalautukset, mutta ensi vuoden alusta sitten. 

Poikasella on uusi kiinnostuksen kohde: potta. Ikävä kyllä Poikasta ei suinkaan kiinnosta istua potalla (ei niin että vielä tarviskaan), vaan pottaa olisi kauhean kiva pyöritellä ympäriinsä pitkin poikin. En tiedä, mitä muuta kehittävää Poikanen keksisi sillä tehdä, sillä olen aina onnistunut poistamaan potan lapsen otteesta tuossa kierittelyvaiheessa. Tytöthän jättää meillä vessan oven jatkuvasti auki, ja jos Poikanen ei ole juuri parhaillaan tärkeissä hommissa muissa kiinnostuksen kohteissa, niin huomatessaan avoimen oven hän suuntaa kyllä kulkunsa melko varmasti kohti vessaa mitä pikimmiten.

Ei mulla muuta. Mies on pikkujouluissa sekä tänään että huomenna. Mä meen nukkumaan. Luultavasti ollaan kuitenkin Miehen kanssa aamulla vähintään yhtä väsyneitä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti